پی آر پی زیر چشم

پی آر پی برای برای جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم

پی آر پی زیر چشم

پی آر پی برای برای جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم

پی ار پی زیر چشم

 

 


واقعیات عمومی در مورد درمان پی آر پی


 درمان پی آر پی PRP برای زیر چشم و پلک بالا درمان احیا کننده است. این بدان معنی است که تزریق PRP و کاربرد آن منجر به تحریک تولید کلاژن و الاستین و بازسازی بافت جدید پوست برای حصول نتایج تدریجی ، طبیعی و واقعی می شود که در 2-3 ماه پس از یک جلسه درمان به دست می آید.

 برای نتایج قابل توجه در بیشتر افراد دو تا سه جلسه درمان ، با فاصله 2-3 ماه از هم توصیه می شود.

 نتایج فردی بسته به پاسخ بدن شما در بازسازی کلاژن ناشی از PRP متفاوت خواهد بود.

 درمان پی آر پی PRP در زیر پوست ناحیه زیر چشم به مانند یک پرکننده پوستی (ژل) نتیجه فوری و نهایی نخواهد داشت زیرا حجم اضافه شده توسط تزریق پی آر پی PRP طی 2-3 روز توسط بدن شما جذب می شود ، بازسازی تدریجی بافت در طی چند روز آغاز می شود و ماهها پس از درمان ادامه می یابد.

 درمان PRP منجر به بهبود علائم پیری (خطوط ریز ، ضعف بافت ، پوست شل ، از دست دادن حجم ، چروک های عمیق ، رنگدانه) می شود. وجود بافت بزرگ چربی زیر چشم (کیسه های بزرگ زیر چشم) با PRP به تنهایی درمان نمی شود ، این مشکل اغلب نیاز به برداشتن چربی اضافی دارد.

 درمان پی آر پی PRP مناسب برای شما با توجه به مشکل زیر چشم مشخص می شود.

 روند درمان پی آ رپی: مقدار کمی خون از بیمار گرفته می شود، خون در یک دستگاه می چرخد ​که گلبول های قرمز خون را از پلاکت ها و پلاسما جدا می کند، پی آر پی به زیر چشم تزریق می شود.

 خطر عدم تحمل یا حساسیت در کمترین حد خود است و یا اصلا وجود ندارد.

کاربرد های درمانی پی آر پی در اطراف چشم: رنگدانه های زیر چشم یا حلقه های تیره، هاله های زیر چشم با یا بدون رنگدانه تیره، خطوط ریز ، چروک و بافت ضعیف زیر چشم ، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و استحکام، کیسه های زیر چشم

 

 

پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت چیست؟


پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) ترکیب تغلیظ شده ای از پلاسمای خون ( جزئی از خون که شامل فاکتورهای رشد مانند PDGF فاکتور رشد مشتق از پلاکتVEGF  فاکتور رشد اندوتلیال عروقی  TGF فاکتور رشد ترانسفورمینگ است ) است. این بخشی از خون ماست که روند انعقاد را آغاز می کند و به سرعت بخشیدن به ترمیم زخم ها کمک می کند.

 


پی آر پی چگونه به دست می آید؟

 

خون شما ماده اولیه برای پلاسمای غنی از پلاکت ها (PRP) است که پس از قرار دادن مقدار کمی از آن در دستگاه سانتریفیوژ به دست می آید.

به مانند گرفتن خون در طی یک آزمایش معمولی خون ، خون از بیمار گرفته می شود و در سانتریفیوژ قرار می گیرد. خون با هدف جدا کردن یک سرم زرد روشن از عناصر تیره تر خون در درون دستگه سانتریفیوژ چرخانده می شود. سرم جدا شده، پلاسمای غنی از پلاکت است که به پی آر پی PRP نیز معروف است.  پی آر پی به تنهایی یا در ترکیب با سایر مواد قابل استفاده است.

 

مزایای پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت)

پی آر پی می تواند در اعمال جراحی از جمله اعمال جراحی زیبایی به عنوان عاملی برای افزایش سرعت ترمیم و بهبود نتایج جراحی های زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. از آنجایی که پی آر پی از خون خود بیمار گرفته می شود ، هیچ گونه خطر واکنش های آلرژیک ندارد ، بنابراین از آن به عنوان یک روش ترمیمی بسیار مطمئن استفاده می کنند که برای برگرداندن علائم مختلف پیری استفاده می شود.

 

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) می تواند برای افزایش سرعت و کیفیت بهبودی بعد از عمل پلک و همچنین بهبود کیفیت پوست در جهت ضخیم تر شدن و درخشش آن به کار رود.

دکتر کاظم محقق اغلب اوقات بدون نیاز به انجام عمل جراحی یا استفاده از لیزر،  با کمک PRP قادر به جوان سازی و بهبود چین و چروک ها، خطوط ، اسکار های روی گردن و قسمت های دیگر صورت  است. وی همچنین قادر به افزایش نتایج لیفت صورت ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی پروتز های صورت ، کاشت مو و مژه ها است.

 

پی آر پی برای خط اشکی

خط های اشکی در گوشه های داخلی چشم ها ، در کنار بینی قرار دارند. با افزایش سن ، افراد اغلب به دلیل کاهش چربی در این ناحیه ، با این ویژگی خاص صورت به صورت خالی شدن آن مواجه می شوند. این همچنین می تواند در بیماران بسیار جوان به دلیل از دست دادن حجم گونه پس از از دست دادن وزن زیاد رخ دهد. این مسئله می تواند کاملاً آزار دهنده باشد زیرا ایجاد خط اشکی می تواند چهره ای غمناک و خسته به فرد بدهد ، که سال ها به سن ظاهری فرد می افزاید.

با این حال ، پرداختن به مناطق فرورفته ، ظرافت زیادی را می طلبد. بسیاری از عوامل مانند ضخامت پوست ، رنگ پوست ، ساختار زیرین استخوان و وجود یا عدم وجود بافت چربی ، همگی در تعیین روش مناسب عمل نقش موثری ایفا می کنند.

 

پر کردن مناطق توخالی زیر چشم با ترکیبی از پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) و یک پرکننده هیالورونیکی (ژل)

دکتر کاظم محقق در هنگام پرداختن به منطقه فرورفته، به ویژه هنگامی که هیچ بافت چربی در آن منطقه وجود ندارد ، پیشنهاد می کند که رویکرد ترکیبی برای تصحیح حجم و افزایش کیفیت پوست می تواند بهترین گزینه باشد. این روش ترکیبی معمولاً شامل یک پرکننده پوستی مبتنی بر استفاده از اسید هیالورونیک به منظور اصلاح کمبود حجم در آن ناحیه و پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت) ، به منظور بهبود کیفیت پوست و رنگدانه های پوست است.

یکی از جنبه های چالش برانگیز این روش اصلاح رنگدانه تیره تر منطقه فرورفته است که می تواند یک فرد را خسته به نظر برساند. خوشبختانه ، دکتر کاظم محقق با کمک پی آر پی ، در رفع این مسئله موفقیت بسیاری داشته است. در طی چند جلسه که چند ماه به طول می انجامد . به دلیل افزایش تولید کلاژن و خون رسانی که حاصل کار پی آر پی می باشد، شاهد بهبود کیفیت پوست بیماران خواهیم بود. در همراهی با اضافه کردن حجم به نواحی گونه برای کمک به رفع گودی ، پی آر پی می تواند پوستی سالم تر و ضخیم تر به بیماران بدهد که این امر ظاهری جوانتر را به همراه دارد.

 

پی آر پی برای کیسه های زیر چشم

اگر یک ویژگی جسمی ناخواسته وجود داشته باشد که به طور قطع  بتواند هر فرد را بدون توجه به سنش خسته به نظر برساند ، ممکن است کیسه های زیر چشم باشد. کیسه های زیر چشم وقتی ایجاد می شوند که چربی های اطراف چشم (چربی اوربیتال) به جلو هل داده شده و برآمدگی ایجاد می کنند. این اتفاق اغلب به خصوص با افزایش سن رخ می دهد و به آن پرولاپس چربی پلک پایین گفته می شود. افرادی که فقط برآمدگی بسیار کمی دارند ، می توانند با استفاده از فیلر یا پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک مانند Restylane  یا Juvederm ، بلترو، آلاینا، پرفکتا و استایلژ آن را استتار کنند. با این حال ، موارد شدید که در آن شکاف بسیار مشهود است ، نمی توان تنها با کرمهای زیر چشم و پرکننده ها آن را رفع کرد. در حقیقت ، افرادی که سعی در پوشاندن کیسه های شدید زیر چشم دارند ، فقط باعث می شوند که پف شدید تر به نظر برسند.

برای بیماران دارای کیسه های قابل توجه و بسیار زیاد زیر چشم ، روشی به نام بلفاروپلاستی پلک تحتانی انجام می شود.  از آنجایی که پوست پلک فقط در حدود 0.5 میلی متر ضخامت دارد ، بهبود کیفیت آن می تواند بسیار مشکل باشد - به همین دلیل است که دکتر کاظم محقق  تصمیم می گیرد که از بین روشهای گفته شده ، از یک روش یا روش ترکیبی استفاده کند.

 

از بین بردن کیسه های چشمی با رویکرد transconjunctival ، همراه با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای حلقه تیره زیر چشم ها ، ظاهری تازه تر و بدون کیسه یا مشکلات رنگدانه ای به شما می بخشد.

توانایی پی آر پی  (پلاسمای غنی از پلاکت) در تحریک تولید کلاژن ، بهبود سفتی پوست ، بافت و کیفیت ، رفع علائم آسیب نور خورشید و به طور کلی ترمیم پوست در بیماران دکتر کاظم محقق نتایج شگفت انگیز به همراه داشته است. علاوه بر این ، استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت به عنوان یک درمان بعد از عمل جراحی باعث تسریع در بهبودی پوست می شود. با این روش درمانی مبتنی بر سلول های بنیادی (پی آر پی) ، افراد قادرند  ظاهرجوان چشمان خود را بازگردانند که ممکن است تنها از طریق عمل جراحی حاصل نشود.

به دلیل ساختار ظریف و پیچیده چشم ، بسیار مهم است که با یک پزشک حاذق و با تجربه مشاوره کنید. اجرای کلیه تکنیک های مورد نیاز برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن برای چشمان شما ، یک چشم تیزبین ، یک حس هنری ، یک دست قوی و دانش گسترده  طلب می کند.

به منظور کمک به شما در تعیین اینکه کدام روش عملی برای شما مناسب تر است ، دکتر کاظم محقق برای گوش دادن به نگرانی های شما آماده و در دسترس است. امروز به راحتی برای یک قرار ملاقات مشاوره با ما در دفتر تهران با شماره 44219771 (021) هماهنگ کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد