پی آر پی زیر چشم

پی آر پی برای برای جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم

پی آر پی زیر چشم

پی آر پی برای برای جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم

لیزر موهای زائد



مزایای لیزر موهای زائد - تهران

    هیچ نقاهتی ندارد
    تحریک پوستی کمتر
    امن ترین گزینه حذف مو
    پس انداز کنید
    عملا بدون درد
    موثرترین روش حذف مو

برای دهه ها بدن آزاد مو مو آرزوی زنان بوده است. مطالعات همچنین نشان داده است که زنان بدن مردان بدون مو را جذاب تر می دانند. موهای کم نیز باعث کاهش میزان رطوبت می شوند. اکنون هدف رسیدن به یک بدن بدون مو اکنون سفر بسیار ساده تری است. تیغ ، اپیلاسیون ، کندن و مواد شیمیایی باعث آسیب و تحریک پوست می شود و باعث ایجاد شرایط گناه و رشد می شود. همچنین ، هزینه این روشهای موقتی در طول زندگی به چندین برابر هزار می رسد. لیزر موهای زائد موثرترین راه حل برای دستیابی به اندامی بدون مو است.


درباره لیزر موهای زائد در بهشت کلینیک


امروزه لیزر موهای زائد به روش ترجیحی موهای زائد تبدیل شده است. لیزرها با انتشار طول موج های مختلف در پوست ، رنگدانه فولیکول مو را هدف قرار می دهند بدون اینکه به نواحی اطراف آسیب برساند. در بهشت کلینیک ، ما از لیزرهای الکساندرایت استفاده می کنیم که به عنوان استاندارد طلایی در فناوری لیزر در نظر گرفته می شود. هم در ایمن بودن و هم در دستیابی به نتایج اثبات شده است.


رویه های ما


مهمترین مزیت لیزر موهای زائد این است که به کاهش دائمی موها دست می یابید. از آنجا که لیزر فولیکول های فعال مو را هدف قرار می دهد ، هر روش درمانی به تدریج میزان موهای فعال را کاهش می دهد. شما نتایج دائمی را مشاهده خواهید کرد ، بدون اینکه موهای پوستی و ریشه رشد کند ، پوست شما احساس صاف و شادابی می کند.


تیمارها معمولاً بین 6 تا 12 در هر منطقه و تقریباً بین 4-6 هفته با یکدیگر فاصله دارند. پرسنل بسیار آموزش دیده بهشت کلینیک می توانند برنامه ای متناسب با نیاز شما تهیه کنند. امروز برای مشاوره رایگان وارد شوید.


به فکر شروع لیزر موهای زائد هستید؟

تکنسین های لیزر ما برای کمک به اینجا هستند.

ما می فهمیم که انجام یک درمان کاملاً دلهره آور است که می تواند کاملاً شرم آور باشد یا بیش از حد در معرض دید شما قرار گیرد ، بنابراین پرسنل مجرب و متخصص ما مایلند بدون اینکه احساس ناراحتی کنید ، روند کار را به شما راهنمایی کنند. تجربه زیادی که پزشکان ما ارائه می دهند بدین معناست که شما می توانید به ما اعتماد کنید تا بهترین روش درمانی را برای نوع مو و پوست خود تعیین کنیم.

مشاوره رایگان قبل از هرگونه درمان با ما برای پاسخگویی به هرگونه سوال و همچنین توضیح مراحل قبل و بعد از مراقبت و آنچه انتظار می رود ، انجام خواهد شد.


آیا واقعاً دائمی است؟


روش های مختلف می توانند نتایج متفاوتی داشته باشند ، اما هنگامی که برای لیزر در بهشت کلینیک به ما مراجعه می کنید ، هر جلسه برای کاهش دائمی مو کار می کند. لیزر الکس به جای اینکه روی تک تک موها کار کند ، مستقیماً روی پیازهای مو عمل می کند. این بدان معنی است که ، در آینده ، رشد مو از فولیکول های مورد هدف کاهش می یابد - برخلاف برخی از روش های درمانی که باعث روشن یا نرم شدن مو می شود ، بدون اینکه بر رشد جدید تأثیر بگذارد.


چگونه شروع کنم؟


برای کسب اطلاعات بیشتر ،با یکی از متخصصان ما مشاوره ترتیب دهید. ما می توانیم به سوالات شما در مورد روش درمانی ، فن آوری لیزر استفاده شده و اثرات ماندگاری در رفع موهای زائد پاسخ دهیم. متخصصان ما همچنین می توانند از ابتدا برنامه ریزی شما برای درمان به طور کامل انجام شود ، در صورت لزوم قرار ملاقات های اضافی بعداً اضافه می شوند.



 
زمان تقریبی درمان در هر منطقه برای لیزر موهای زائد چقدر است؟

مدت زمانی که برای لیزر موهای زائد لازم است به ناحیه تحت درمان بستگی دارد. این زمان معمولا بین 15 الی 60 دقیقه متغیر است



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد