پی آر پی زیر چشم

پی آر پی برای برای جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم

پی آر پی زیر چشم

پی آر پی برای برای جوانسازی و رفع تیرگی و پف زیر چشم

ماندگاری بوتاکس در پیشانی چقدر است؟

 


 

در حالی که پیری برای همه ما دقیقاً یکسان شروع نمی شود ، اما تقریباً می توانیم در نهایت ایجاد خطوط ، چین و چروک ها و چین ها شرط بگذاریم. ممکن است روزی به آینه نگاه کنید و متوجه شوید که آنها به جایی رسیده اند که باعث حواس پرتی می شود و دوست دارید در مورد آنها کاری انجام دهید. اگر به دنبال بوتاکس در تهران هستید ، با بهشت کلینیک تماس بگیرید تا در مورد چگونگی تزریق تزریقی بازی به شما کمک کند تا زمان خود را به شکل ظاهری برگردانید.

چه عواملی باعث ایجاد چین و چروک می شوند؟

وقتی به ظاهر چین و چروک فکر می کنید ، ممکن است فقط فکر کنید که گذشت زمان باعث می شود خطوط روی صورت شما ظاهر شوند. این بیش از این است وقتی پوست شما دچار چین و چروک می شود ، چند مورد بازی می کنند.

تولید کلاژن

کلاژن پروتئینی را به بهترین وجه می توان چسبی توصیف کرد که سلول ها و لایه های پوستی ما را در کنار هم نگه می دارد و باعث می شود همه چیز سفت ، صاف و روشن به نظر برسد. این یک پروتئین الیافی است که باعث می شود لایه میانی پوست ما یا درم یک پایه محکم برای لایه خارجی یا اپیدرم باشد. هنگامی که جوان هستیم ، داربست محکم و محکمی داریم که سلولهای ما می توانند روی آن احیا شوند و به هم چسبیده باشند.

کلاژن دست در دست با الاستین و اسید هیالورونیک کار می کند. همانطور که می توانید تصور کنید ، الاستین پوست ما را انعطاف پذیر یا کشسان نگه می دارد. این اجازه می دهد تا پس از حرکت ، کشش و کشیده شدن دوباره به محل خود بازگردد. اسید هیالورونیک رطوبت پوست ما را به خود جلب می کند و ما را نرم و شبنم نگه می دارد. با افزایش سن ، تولید هر سه کاهش می یابد.

افت تولید

یکی از بزرگترین عوامل ایجاد چین و چروک و افت تولید کلاژن است. این افت باعث ایجاد ضعف در داربست درست در زیر سطح پوست ما می شود. بدون الاستین ، پوست ما را به عقب و ساختار قوی کلاژن حفظ می کند ، سطح پوست ما افتاده و باعث ایجاد خطوط ، چین و چروک ها و چین ها می شود.

جنبش

برخی از خطوط و چین و چروک ها در اثر حرکت تکراری ایجاد می شوند. از این چروک ها به عنوان چین و چروک یاد می شود زیرا فقط نتیجه از دست رفتن کلاژن و جاذبه بدن نیست. ما کل زندگی خود را روز به روز عبارات یکسانی را بیان می کنیم. همانطور که استفاده می کنیم ، ما از مجموعه ماهیچه های یکسانی استفاده می کنیم و آنها هر بار حرکات یکسانی را انجام می دهند. این حرکات عبارتند از:

اخم کردن

بالا بردن ابرو

چشمک زدن

 خم کردن ابروها

خندیدن

با گذشت زمان ، پوست بالای این عضلات شروع به تشکیل خطوط می کند و نقشه ای از بیان را نشان می دهد. سرانجام ، این خطوط می توانند چنان عمیق شکسته شوند که می توانند ظاهری را که هنوز در حال بیان آن هستیم ، ایجاد کنند. به عنوان مثال ، خطوط اخم بین ابروها اچ می شود و می تواند باعث عصبانیت یا ناراحتی افراد در صورت عدم وجود آنها شود. این می تواند ظاهر کسی را پیر کند و زیبایی او را پایین بیاورد. مناطق دیگری که چین و چروک های پویا ظاهر می شود عبارتند از:

پیشانی

گوشه های چشم

طرف بینی

اطراف دهان

بستن گردن

 

بوتاکس

اگر در مورد بوتاکس چیزی نشنیده اید ، اجازه دهید شماره یک درخواست شده را به شما معرفی کنیم و پزشک معالجه زیبایی را در جهان انجام دهد. یک دلیل محبوبیت وجود دارد - سریع ، آسان و موثر است. بوتاکس از محلول سم بوتولینوم نوع A ، یک پروتئین خالص و طبیعی ساخته می شود. این ماده به گروهی از مواد تزریقی موسوم به تعدیل کننده های عصبی تعلق دارد ، به اصطلاح زیرا می توانند سیگنال عصب را از رسیدن به عضله مختل کنند.

وقتی حرکت برای حرکت مسدود شود ، عضله شل می شود. در حالی که می دانیم این می تواند نتایج زیبایی خوبی را ارائه دهد ، بوتاکس سابقه نسبتاً طولانی دارد.

تاریخ

در دهه 1970 میلادی ، پزشکی در سانفرانسیسکو برای اصلاح استرابیسم یا ضربدری چشم از نوعی بوتاکس استفاده کرد. وی دریافت که هدایت پروتئین به عضلات خاصی آنها را مجبور به شل شدن می کند ، که باعث می شود عضلات دیگر چشم نیز این قدرت را بگیرند و آنها را صاف می کند. از آنجا ، یافتن راه های جدیدی که این روش تزریقی می تواند به برخی از اسپاسم های عضلانی کمک کند ، از مسابقات خارج شد.

آلرگان حق کشف را خریداری کرد و در سال 1987 توسط FDA برای درمان اسپاسم کنترل نشده چشم و ضربدری چشم تایید شد. در دهه آینده ، برای کمک به اسپاسم های کنترل نشده عضلانی در گردن و شانه و کاهش لرزش و سفتی که ممکن است پس از سکته رخ دهد ، استفاده می شود.

کاربرد زیبایی

در دهه 1990 جامعه پزشکی متوجه شد که بوتاکس چگونه می تواند عضلات خاصی را که مسئول خطوط عمیق صورت هستند را هدف قرار دهد. در سال 2002 ، FDA استفاده از آن را برای شل کردن موقت عضلاتی که باعث ایجاد اخم ، چین و چروک پیشانی و پنجه کلاغی می شوند ، تصویب کرد.

استفاده از برچسب برای بوتاکس بسیار زیاد است. خارج از برچسب به درمان هایی گفته می شود که دارو توسط FDA تأیید نشده است اما جامعه پزشکی توافق کرده است که ایمن و موثر هستند.

بوتاکس چگونه برای کاهش ظاهر چین و چروک کار می کند؟

وقتی پزشک عضلات خاصی را که باعث ایجاد چروک می شوند ، تزریق می کند ، عضله شل می شود. هنگامی که عضله شل می شود ، به پوست سطح فرصتی داده می شود تا صاف شود و چین و چروک ها کمرنگ یا محو شوند.

چه چیزی انتظار می رود

شما و پزشک تصمیم می گیرید که آیا این روش درمانی مناسب برای رفع نگرانی شما است. اگر چنین باشد ، هیچ آمادگی برای انجام شما وجود ندارد. این یک روش درمانی کم تهاجمی است که بدون نیاز به زمان خرابی و عدم آماده سازی است.

انتصاب شما

برای شروع نوبت شما ، پزشک پوست را در نقاط تزریق استریل می کند. آنها ممکن است برای اطمینان از راحت بودن شما از بی حس کننده موضعی استفاده کنند ، اگرچه بسیاری از مشتریان به آن نیازی ندارند و هیچ گونه ناراحتی ندارند.

یک سری تزریق استراتژیک و کوچک برای دستکاری عضلات برای رسیدن به اهداف شما انجام می شود. وقتی جلسه شما تمام شد ، کارتان تمام شد. هیچ خرابی وجود ندارد پزشک شما ممکن است فقط دستورالعمل های مراقبت از مراقبت های ویژه را برای شما به حداکثر رساندن نتایج برساند.

ماندگاری بوتاکس در پیشانی چقدر است؟

تقریباً طی 1-2 روز نتیجه خواهید دید زیرا عضلات به آرامی شل می شوند و پوست شروع به صاف شدن می کند و نتایج کامل در 7-10 روز حاصل می شود. هنگامی که چین و چروک های پیشانی شما کاملاً شل شده است ، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج را برای حدود4-6 ماه مشاهده کنید. این همان مدت زمانی است که سایر مناطق تحت درمان نیز نتیجه می گیرند.

با دکتر خود کار کنید تا برنامه پیگیری مناسب شما را تعیین کند تا بتوانید نتایج مداومی را تجربه کنید. هرچه مدت بیشتری آن عضلات را آرام نگه دارید ، ظاهر این خطوط بهتر خواهد بود. همچنین در حالی که اثرات بوتاکس را تجربه می کنید ، این خطوط را عمیق تر نخواهید کرد.

از کجا می توان بوتاکس استفاده کرد؟

استفاده از بوتاکس در داخل و خارج از برچسب بسیار است. شما می توانید خطوط و چین و چروک های زیر را درمان کنید:

خطوط اخم

چین و چروک پیشانی

 پاکلاغی

خطوط خرگوشی در کنار بینی

خطوط عمودی اطراف دهان

همانطور که به دنبال بوتاکس هستید ، استفاده های بیشتر از چین و چروک های پویا وجود دارد. بوتاکس همچنان رشد می کند و محبوبیت آن افزایش می یابد.

لیفت ابرو

این یک پیشرفت طبیعی فقط در درمان خطوط پیشانی و اخم است. وقتی عضلاتی که قسمت هایی از ابرو را به سمت پایین می کشند تحت درمان قرار بگیرند ، آنها شل می شوند. این کار باعث می شود ماهیچه هایی که قوس و دم را به بالا می کشند جبران کنند. این باعث می شود که مشتری قوسهای حسادتآمیزی را که همیشه می خواستند داشته باشد.

برخی از افراد این عمل را "لیفت چشم غیر جراحی" می نامند زیرا می تواند افتادگی ابروها را خنثی کرده و حالت ظاهری مشتری را باز کرده و صورت را بالا ببرد و باعث می شود جوان تر ، شادتر و بیدارتر به نظر برسند.

لبخند صمغی

بسیاری از مردم از میزان لثه هایی که هنگام لبخند زدن نشان می دهند راضی نیستند. اگر به تصاویر خود نگاه کنید و آرزو کنید فقط دندان نشان دهید ، بوتاکس می تواند به شما کمک کند. این کار برای شل کردن ماهیچه هایی است که بیش از حد لب های شما را می کشند و لثه های شما را نشان می دهد. وقتی پزشک این عضلات را تزریق می کند ، شما هنوز هم می توانید لبخند بزنید ، اما فقط به همان اندازه که می خواهید آشکار می کنید.

هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد

چین و چروک ها و خطوط کنار ، اگر از تعریق زیاد زیر بغل رنج می برید ، بوتاکس برای درمان این شرایط تأیید شده است. مشخصه بارز این شرایط داشتن رطوبت مداوم در زیر بغل شما و افرادی است که تقریباً در هر ساعت بیداری روز از این عرق رنج می برند. این خیلی بد می شود ، بیماران در تلاش برای پنهان کردن عرق دچار اضطراب اجتماعی می شوند و فقط لباس های تیره و گشاد می پوشند.

با تزریق بوتاکس ، سیگنال از عصب به غده عرق مسدود می شود. وقتی سیگنال مسدود شود ، غده عرق پیغام تولید عرق را دریافت نمی کند. این یک تغییر دهنده بازی برای افراد مبتلا به این بیماری و یک درمان تغییر دهنده زندگی است.

سایر مواد تزریقی ضد پیری

ما در مورد چین و چروک های پویا و چگونگی رفع بوتاکس صحبت کرده ایم. اما سایر خطوط ، چین و چروک ها و چین ها به سمت پایین صورت چطور؟ راه حل های خوبی نیز برای کمک به شکل ظاهری این خطوط وجود دارد و معروف ترین آنها پرکننده های پوستی هستند.

فیلرهای پوستی

این یک خانواده تزریقی دیگر است که برای رفع خطوط ، چین و چروک و چین و چروک های متوسط ​​تا شدید طراحی شده است. بیشتر پرکننده ها از فرم مصنوعی هیالورونیک اسید ساخته شده اند ، اگرچه چند مورد استثنا نیز وجود دارد. اسید هیالورونیک در یک ژل نرم و نرم انعطاف پذیر است بنابراین نتایج طبیعی می گیرد.

انواع مختلفی از مواد پرکننده در بازار وجود دارد بنابراین فقط پزشک می تواند تشخیص دهد که کدام یک برای مناطق مورد نظر شما مناسب است. از پرکننده ها می توان برای آدرس دهی به موارد زیر استفاده کرد:

خطوط ، چین و چروک ها

مناطق با حجم از دست رفته

لاغر شدن لب ها

عدم تقارن در ویژگی ها

 

خطوط ، چین و چروک ها و چین ها

این یک روش درمانی است که رضایت فوری را فراهم می کند. شما با خطوط عمیق و چین هایی وارد می شوید و می توانید سالها جوانتر بیرون بروید. این مواد پرکننده حجم فوری را در مناطق ایجاد می کنند و از آنجا که بسیاری دیگر از آنها از اسید هیالورونیک ساخته شده اند ، در واقع رطوبت پوست را به خود جلب می کنند و نتایج بسیار طبیعی را به دست می آورند.

از این پرکننده های پوستی می توان در موارد زیر استفاده کرد:

چین های نازولابیال

خطوط ماریوت

چین و چروک چانه

خطوط عمودی اطراف دهان

پا کلاغی ها

 

تقویت لب

برخی از مواد پرکننده برای افزودن حجم ظریف و ایجاد فرم به لبهای لاغر ایجاد می شوند. فارغ از این که لب های چاق و چله ای را که آرزوی آن را داشتید ، داشته اید یا به مرور زمان حجم خود را از دست داده اید ، پرکننده های پوستی می توانند نتیجه ای طبیعی اما تحول آفرین ایجاد کنند. از پرکننده ها همچنین می توان برای اصلاح گوشه های پایین دهان استفاده کرد. با این تنظیم کوچک ، ظاهر سبک تر و مثبت تر است.

حجم از دست رفته

با افزایش سن ، توزیع چربی در چهره ما تغییر می کند. آنچه که در گذشته چهره کامل و متناسبی را در اختیار ما قرار می داد ، می تواند بلغزد و باعث از دست رفتن حجم در نواحی گیجگاهی ، گونه و استخوان گونه ما شود. اگر ویژگی های برجسته ای را از دست داده باشید ، پرکننده های خاصی می توانند به شما کمک کنند تا خطوط جوانی را که از دست داده اید دوباره بدست آورید.

این پرکننده ها همچنین می توانند به حجم از دست رفته پشت دست کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد